HTML

TomTom

a Zén világom, saját meglátásban, a dolgok kendőzetlenül. megmondóBlog.

Friss topikok

  • Spenót: Lehet választani. Hallgasd a Bartók rádiót, ott garantáltan nem győzikéznek. (2007.10.07. 11:59) Győzikéje ám az édesanyádnak!
  • Weio: Kiegészítés: "Az háborít fel hogy nagyon sokan akiknek fogalmuk sincs az egészről lealkoholistázz... (2007.08.14. 20:32) Sziget 2007

Linkblog

Trianon

2007.08.12. 13:09 | Weio | Szólj hozzá!

Tegnap a törzshelyemen volt valami koncert.. mikor beléptem már akkor majd' kifordultam, a sok 30-40 év közötti, feketébe öltözött nagy-magyarország térképes pólóban lévő alakoktól. Ők igazán magyarok voltak, én biztos kevésbé mert nem éreztem jól magam és eljöttem inkább. Kiváncsi vagyok melyik tudná visszavezetni Árpád-házig az őseit.. Biztos van mindegyikbe egy kis szlovák, szerb, lengyel, osztrák stb. vér. De ők a Naagy magyarok.
Csodálkoztam hogy nem hoztak sem magyar, sem árpádházi zászlót.
Nekem azért annyire nem tetszik kishazánk, ha lesz lehetőségem elhúzok erről a helyről.
Azon nem tud változtatni az ember, hogy hová születik, de azon hogy hol él, igen.

A bejegyzés trackback címe:

https://tomtom.blog.hu/api/trackback/id/tr42138086

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása